БЕЗПЛАТНА доставка до офис на Спиди за поръчки над 50 лв.

Доставка до 48 ч.

0883 25 25 95

Cart

Поръчка и доставка

Екипът на Органик Хоум работи всеки ден, за да обработи и изпрати вашата поръчка в деня на получаването и.
Ако поръчвате за първи път от нашия сайт, човек от екипът ни ще се свърже с вас, за да потвърди поръчката Ви. За всяка следваща поръчка ще получавате потвърждение на вашия имейл адрес.
За поръчки направени след 18:00 ще се свържем с вас на следващия ден.

Органик Хоум използва услугите на куриерска фирма Спиди и Еконт (до адрес и офис), за да достави вашите поръчки. Може да проверите график на обслужване на куриерска компания Спиди за населените места, обслужвани по график. За поръчки над 50лв. Органик Хоум предлага безплатна доставка до офис на куриерска фирма Спиди.

Цената за доставка на продукти на стойност под 50,00 лв. се заплаща от купувача и се изчислява спрямо тарифите на Спиди за страната. За поръчки над 50лв, ако клиентът желае да получи поръчката си до адрес, сам заплаща куриерската услуга.
Поръчките се изпращат с опция за преглед. В случай, че не желаете продукта, може да го върне директно на куриера. При връщане на продукта, Клиентът е длъжен да заплати обратната доставка. Клиентът заплаща и двете доставки, ако поръчаните артикули са на стойност под 50,00 лв. „ОРГАНИК ХОУМ” ЕООД си запазва правото да коригира условията за безплатна доставка зa Уеб магазина.
Срокът за доставка на наличните стоки е три работни дни, считано след датата на потвърждаване на заявката от Органик Хоум. Запазваме правото да променяме срока на доставка, разбира се като ви информираме за това при приемане на вашата поръчка. При забавяне на доставката в рамките на 3 работни дни, Органик Хоум не дължи неустойка на клиента. В случай на забавяне Вие имате право да откажете поръчката.
Поръчаната стока се доставя подходящо опакована, съгласно вида й и ползвания транспорт за доставка. Веднага след предаване на стоката на куриер, Органик Хоум се освобождава от риска, който се прехвърля върху потребителя/клиента. Ние не носим отговорност за закъснение, което се дължи на куриер.
Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от клиента или упълномощено от него лице. Евентуални повреди, удари и други щети следва да ни бъдат докладвани незабавно. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката, ние не носим отговорност за щетите по въпросната стока.
При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката, Органик Хоум не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.
Връщане на стока/пратка

Всички пратки се изпращат с опция преглед. При получаване на пратката проверете съдържанието и. Ако има липсващ продукт се свържете с нас. При нарушения във външния вид на продукт се обърнете към куриера, за да попълните протокол за увредена пратка. В този случай разходите за доставка и връщане на пратката се поемат от Органик Хоум, като се ангажираме да Ви изпратим нова бройка от повредения артикул.

Ако в момента дадената стока е изчерпана, имате право да изберете дали да вземете друг артикул на същата стойност или да възстановим сумата. Суми се възстановяват по банков път на предоставена от Вас банкова сметка в рамките на 14 работни дни.
Срокът за връщане на нежелан продукт/ пратка е 5 работни дни от датата на получаване. Трябва да бъде във вида, в който е доставен, да няма повреди, да е със запазен търговски вид. В този случай Вие заплащате разходите по връщането му.

Набери

0
    0
    Количка
    Количката е празнаОбратно към магазина